ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





در خیال عشقت

 

 چشمهایم را بسته ام ، تا تو را ببین

ببینم که در کنارمی ، سرم بر روی شانه هایت است و تو فقط مال منی
حس کنم گرمای وجودت را ، فراموش کنم همه غم های دنیا را ...
چشمهایم را بسته ام ، تا تو را در آغوش بگیرم ، تا همانجا در کنارت ، برایت بمیرم...
شاید تنها در خیالم با تو باشم و همیشه عاشق این خیالات باشم.. 
خیالی که لحظه به لحظه با من است ، 
همیشه و همه جا در کنار من است ، 
حسرت شده برایم این خیالات عاشقانه ،

 

از خیال تو حتی یک لحظه هم خواب به چشمانم نیامده.... 
همیشه فکرم پیش تو است ،  

تو که میدانی دلم بدجور گرفتار تو است ،  
پس کجایی که آرامم کنی؟  
خواهشی از قلب بی وفای تو دارم، هوای قلب تنهای مرا هم داشته باش....
بس که به خیال تو چشمهایم را بستم و به رویاها رفتم،  
دنیا را فراموش کرده ام ،دنیای من تو شده ای و رویاهایت ،  
حسرت شده برای یک بار هم، شنیدن صدای نفسهایت.... 
دلم در این هوای آلوده دلتنگی ،

 

پر از غبار شده ، مدتی گذشته و هنوز این گرد و غبارها پاک نشده ،    

هر کسی می آید پیش خود میگوید شاید این دل حراج شده،
   
اما کسی نمیداند که دلم یک عاشق سر به هوا شده...
 
دلی که عاشق است و عشقش در کنارش نیست ،

 

دلی که لحظه به لحظه به خیال آمدن عشقش دیگر محکوم به انتظار نیست ....

چشمهایم را بسته ام ، تو نیامدی و من عاشقی دلشکسته ام... 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 22:48 | |